Čats
English
Niks:
Parole:
Reģistrācija

Kas notiek?  Pasaulē

Kompānijas ziņo par pārdošanas apjomu samazināšanos pēc "praida mēneša" preču boikota
28.08.2023 pl. 08:07
Kompānija „Target” iepriekšējā nedēļā ziņoja par savu pirmo pārdošanas apjomu un ieņēmumu kritumu sešu gadu laikā, pārdošanas apjomiem samazinoties par 5,4%. „Target” lejupslīde notika pēc valsts mēroga konservatīvo ierosinātā veikala boikota saistībā ar LGBTQ+ ideoloģijas un transpersonu produktu pieaugušajiem un bērniem reklamēšanu jūnija “Praida mēneša” laikā.

Pārdošanas apjoma samazināšanās izraisīja arī ieņēmumu samazināšanos, kompānijai nopelnot par 4,9% mazāk nekā tajā pašā periodā pērn.

Kā ziņo CNBC, „Target” izpilddirektors Braiens Kornels lejupslīdi skaidroja gan ar inflāciju, gan "apmeklētāju pretreakciju saistībā ar mūsu praida kolekciju".

Sašutums izcēlās šā gada jūnijā pēc tam, kad pircēji atklāja transpersonu un praida tēmu apģērbus un preces pieaugušajiem un bērniem.

„Target” jau vairāk nekā desmit gadus reklamē LGBTQ + tematiskās preces, bet šogad sociālo mediju ieraksti par šiem apģērbiem izraisīja plašus aicinājumus boikotēt tos visā valstī.

Starp kompānijas jūnijā reklamētajām precēm bija pieaugušo sieviešu stila peldkostīmi, kas paredzēti, lai palīdzētu vīriešiem, kas identificē sevi kā transpersonas, noslēpt savus dzimumorgānus, kā arī bērnu peldsvārki ar birku, kas raksturo tos kā piemērotus "vairākiem ķermeņa tipiem un dzimuma izpausmēm".

Tika atklāts, ka viens no „Target” praida preču partneriem, Lielbritānijas zīmols „Abprallen”, ir arī ražojis apģērbu, kas attēlo sātaniskus attēlus un vēstījumus, kas veicina vardarbību pret "homofobiem". Lai gan šīs preces vietnē „Target” netika pārdotas, zīmola partnerība ar veikalu vairoja dusmas, kas veicināja boikotu.

Līdz šim nebija skaidrs, kāda ir boikota ietekme uz „Target” pārdošanu, ja tāda bija.

“Kā izrādās, darbs ar sātanistiem, lai bīdītu transgenderismu uz bērniem, nebija gudra biznesa stratēģija,” sociālo mediju platformā „X” komentēja lielākais patriotisko uzņēmumu tīkls ASV "PublicSq." dibinātājs un izpilddirektors Maikls Seiferts.

Kornels sacīja, ka pēc tam, kad „Target” jūnijā nolēma izņemt no plauktiem dažas praida preces, "lai novērstu drošības apsvērumus", veikala pārdošanas apjomi sāka "normalizēties".

„Target” pievienojas „Bud Light” un „Disney”, kas arī piedzīvoja ievērojamus zaudējumus pēc konservatīvo boikota saistībā ar LGBTQ+ un transpersonu ideoloģijas popularizēšanas.

Iespējams, gada lielākais boikots, „Bud Light” mātesuzņēmuma „Anheuser-Busch InBev” ieņēmumi šajā ceturksnī samazinājās par 10,5% pēc tam, kad zīmols aprīlī paziņoja par katastrofālu sadarbību ar transpersonu ifluenceri Dilanu Mulvaniju.

„Bud Light” zaudējumu dēļ uzņēmums atlaida mārketinga viceprezidentu un atlaida simtiem darbinieku.

Šķiet, ka šogad uzņēmumus īpaši smagi ietekmēja konservatīvais boikots saistībā ar LGBTQ+ jautājumiem. Pat „Starbucks”, ilgstoši kreisi noskaņots uzņēmums, nokļuva virsrakstos, kad darbinieki ziņoja, ka korporatīvās amatpersonas iesaka veikaliem noņemt dekorācijas par godu praida mēnesim.

Catholicnewsagency.com
Foto: Unsplash.com/Ussama Azam