Čats
English
Niks:
Parole:
Reģistrācija
Forums
 Saraksts/Katolicisms/„Neokatechumenāts” beidzot saukts pie kārtības
Komentāri:Iepriekšējie123Nākamie
Smilgu Juris
pievienojies: 11.02.2005
Komentāri: 136
Re: „Neokatechumenāts” beidzot saukts pie kārtības
12.01.2006 17:14
Paldies. Es uzmanīgi izlasīju Jūsu portāla noteikumus un neredzu, kuŗu no punktiem es būtu pārkāpis. Lūdzu, norādiet konkrēti, un tad parunāsim. Starp citu, atšķirībā no dažiem citiem lietotājiem, es pagaidām neesmu nevienu aizskāris personiski (ad hominem), sakot, ka viņam/ai pietrūkstot saprāta (noteikumu 3. punkts). Jūsu noteikumi pilnīgi pareizi prasa būt tolerantam „pret citu reliģiju un ticības novirzienu pārstāvjiem”, nevis „pret citām reliģijām”, jo tas tad jau būtu reliģisks indiferentisms.
imelda
pievienojies: 03.04.2005
Komentāri: 66
Re: „Neokatechumenāts” beidzot saukts pie kārtības
12.01.2006 22:20
 

Cien. Smilgu Juri!

 

Atkal mēs nesaprotamies. Kādēļ komentējat tikai vienu daļu no manas domas. Rakstīju: „No Jūsu komentāriem var secināt, ka esat ļoti izglītots cilvēks. Pieņemu, ka esat daudz studējis un redzu, ka esat daudz lasījis. Jūsu zināšanu apjoms, noteikti, ir daudz lielāks nekā man.”, kam sekoja atzinums par gudrības trūkumu. Kādēļ nepamanījāt arī manu pozitīvo un pazemīgo attieksmi par Jūsu zināšanu daudzumu?

 

No kurienes cilvēkā labais, tai skaitā - gudrība? Kas ir tās Avots? Kādēļ nekur komentāros nerakstījāt par To? Daudz rakstījāt par notiekošo Baznīcā, tādēļ man radās priekšstats par Jums, kuru Jums izklāstīju. Priecājos, ka tas bija nepilnīgs. Aizvien varu apgalvot, ka cienu Jūs. Neizlikšos, ka nezinu, ka mans komentārs bija  nesaudzīgs. Atvainojos par to, bet Jūs, lūdzu, mēģiniet izprast mani.

 

Domāju, ka Jūsu piedāvāto piemēru saprotu, jo uzmanīgam par to, kam kalpojam ir jābūt vienmēr. Labi, ja tas ir Trīsvienīgais Dievs.

Jums piedāvāju t. Arsēnija pārdomas, no man ļoti mīļas grāmatas “Tēvs Arsēnijs”.

Nonācis nometnes kapsētā, kur zemē, kājas iestieg kā muklājā, apkārt metājas plāksnītes ar mirušo vārdiem, izkaisīti cilvēku kauli un nāves lieciniece - pussalauzta lāpsta, t. Arsēnijs jautā: “Kādēļ gan tas viss, ak, Dievs? Kādeļ mocījās un gāja bojā tie cilvēki, ticīgie un neticīgie, taisnie un briesmīgie noziedznieki, kuru ļaundarības nav iespējams novērtēt ar cilvēcīgiem likumiem? Kādēļ?” Un pats sev atbild: “Tas ir viens no Taviem noslēpumiem, Kungs, kuru cilvēkam, kurš ir grēka vergs, nav atļauts aptvert. Tas ir Tavs noslēpums. Neizdibināmi ir Tavi ceļi, Kungs. Tu zini cilvēka dzīves ceļus, bet mūsu pienākums ir darīt labu, Tavā vārdā, sekot Evanģēlija likumiem un lūgt Tevi, tad atkāpsies ļaunie spēki…“

 

Jūsu teiktajam: “Viens no liberāļu paņēmieniem ir šāds: kad argumenti izsīkuši, pāriet pie oponenta personas nozākāšanas. Tas ir sens paņēmiens, ko sauc argumentum ad personam. Es redzu, ka Jums tas arī nav svešs.” nepiekrītu. Domāju, ka tas ir raksturīgs netikai liberāļiem, bet visiem cilvēkiem, kuri savos nolūkos nav godīgi. Es cenšos pret Jums būt godīga. Par liberālismu – nezinu. Cenšos mīlēt Dievu, cilvēkus un sevi.

 

Diskutēt pārtraukt negrasījos, jo nobeigumā rakstīju: “Par iesākto tēmu, noteikti, citreiz.”

Kādēļ neturpināju:

1.      Bija jau vēls , bet man nākošā rītā bija agri jāceļas, lai ietu uz darbu.

2.      Laika trūkuma dēļ neesmu iepazinusies ar pāvesta vēstuli, par, kuru ir diskusija. Tādēļ uzskatu, ka diskutēt tālāk tieši par šo tēmu būtu nekorekti.

3.      Ir vēl arī citi jautājumi par, kuriem apsolīju atbildēt. Parasti neturpinu diskutēt, kamēr nezinu atbildes vai tās vēl ir jāpārdomā.

 

P.S. Paklausība Baznīcas hierarhijai man nesagādā grūtības. Esmu dominikāņu laju ordeņa locekle un mani saista paklausības solījums. Domāju, ka pret to izturos godīgi. Tāpat arī pret to, ko māca un sludina Baznīca.

 
kri
pievienojies: 15.01.2005
Komentāri: 401
Re: „Neokatechumenāts” beidzot saukts pie kārtības
13.01.2006 11:24
Cien. Smilgu Juri!
Man ir tikai viens jautājums Jums: vai Jūs pats esat bijis klāt pie Jūsu sākumā aprakstītajām "dīvainībām" jeb Jums "viena tante teica"?
Smilgu Juris
pievienojies: 11.02.2005
Komentāri: 136
Re: „Neokatechumenāts” beidzot saukts pie kārtības
13.01.2006 14:51
Protams, ka nē. Padomāsim loģiski: kā gan es varētu pats tur būt, ja viņi nevienu svešu uz savām misēm nelaiž?

Kosmopolītiskajā Parīzē dzīvojot, es esmu bijis uz misēm pie visdažādāko ritu katoļiem (sīriešiem, maronītiem, melkītiem, armēņiem, kā arī krievu, ukraiņu un rumāņu uniātiem) – visur durvis ir vaļā jebkuŗam katolim, kas vien vēlas nākt. Bet tikai pie neokatechumenāta ir kā pie masoņiem – tikai priekš savējiem. Līdz ar to, diemžēl, mani vienīgie izziņas avoti varēja būt: 1) tas, ko par neokatechumenātu raksta citi katoļu avota, un 2) tas, ko man privātā sarunā apliecināja viens “neokatechumēns” (ne Latvijā), kas paskaidroja, ka tas tā patiešām ir un ka tas esot ļoti labi. Jo tā esot teicis Kiko, un Kiko esot nepārspējama autoritāte.
Batseba
pievienojies: 04.11.2005
Komentāri: 516
Re: „Neokatechumenāts” beidzot saukts pie kārtības
13.01.2006 15:06
Nesaprotu, kāpēc nelaiž citus cilvēkus. Es saprastu, ja sv. Mise būtu, teiksim, kādai konkrētai kopienai vai māsām (brāļiem). Tur man nenāktu ne prātā lauzties iekšā. Bet šeit tik savdabīgi!
Batseba
pievienojies: 04.11.2005
Komentāri: 516
Re: „Neokatechumenāts” beidzot saukts pie kārtības
13.01.2006 15:22
Raksts par pāvesta tikšanos ar kopienu "Neokatehumenālais ceļš" visu izskaidro. Vismaz - man pilnībā. Uz kopienas dievkalpojumiem protams, nāk tikai kopienas locekļi. Kur problēma, Smigu Juri?

Lai kopienai daudz Dieva žēlastību!!!
imelda
pievienojies: 03.04.2005
Komentāri: 66
Re: „Neokatechumenāts” beidzot saukts pie kārtības
13.01.2006 22:17
Man jāpasmaida. :)

Domāju, ka mēs kā mušas krējumā, kuļamies, kamēr visu sakuļam sviestā.

________________________________________________________

Kungs, esi mums grēciniekiem žēlīgs.

Amen.
kri
pievienojies: 15.01.2005
Komentāri: 401
Re: „Neokatechumenāts” beidzot saukts pie kārtības
13.01.2006 23:49
Batseba, šīs Mises jau ir tieši konkrētai kopienai domātas un to svinēšanas veidam ir noteikts mērķis - palasījos statūtus (pie tam, spriežot pēc statūtiem, svētdienās tās ir "atvērtas").
kri
pievienojies: 15.01.2005
Komentāri: 401
Re: „Neokatechumenāts” beidzot saukts pie kārtības
13.01.2006 23:51
(atvaino, neizlasīju Tavu nākošo postu! :) )
Batseba
pievienojies: 04.11.2005
Komentāri: 516
Re: „Neokatechumenāts” beidzot saukts pie kārtības
16.01.2006 09:45
>imelda

Nesaprotu, par ko te būtu jāsmaida! Par cilvēkiem? Cilvēki grib skaidrību. Un diskusija ir pilnīgi normāla, vismaz - priekš tiem, kuri nav profesionāļi daudzos jautājumos, bet nekautrējas jautāt.
imelda
pievienojies: 03.04.2005
Komentāri: 66
Re: „Neokatechumenāts” beidzot saukts pie kārtības
21.01.2006 00:09
Atkal jāpasmaida:)

Komentārs pieder šai diskusijai.

Batseba:)

Iepazīstoties ar diskusijas sākumā minēto vēstuli u.c. materiāliem par minēto kustību, vēlreiz pārlasot diskusiju, smaidu galvenokārt par sevi,...tomēr arī par mums visiem.

 

Anselms Grīns raksta: „ Humors nav tikai vienkārši labs garastāvoklis. Humors ir spēja pārvarēt konkrēto situāciju arī tad, ja tā ir šķēršļu pilna. Humors tādējādi ir vienlaikus izlīgšana ar realitāti, kamēr ideālists no tās bēg un turpina celt gaisa pilis.

 

Atļaujies būt tāds, kāds esi, un pasmaidi par sevi, kad atkal ir gadījies sevi „pieķert” visu uztverot pārāk nopietni, ar saboztu seju.”

 

 Jāatzīst, ka „pieķēru” sevi.

 

_________________________________________________

 

Cik labi, ka mēs varam pilnībā uzticēties Dievam, jo ar mums pašiem mēdz būt dažādi.:)

Ticu, ka šī vēstule palīdzēs kustībai „Neokatehumenālais ceļš” vairāk pilnveidoties un būt Dievam un cilvēkiem noderīgai. Ticu Dieva lielajai pacietībai un mīlestībai, attiecībā uz katru cilvēku.

 

Nobeigumā – pirmie kristieši rēķinājās ar katru acumirkli, kas viņiem tika dots. Viņi bija modri un neļāvās reibinošām ilūzijām, bet izdzīvoja savu dzīvi reāli tādu, kāda tā bija. Izdzīvoja pilnībā, lai laiks, kurš jāpavada uz šīs zemes būtu piepildīts Mūžības priekšā.

Mums nav otra vietā jāizdzīvo viņa dzīve. Mēs varam būt gudri līdzdalībnieki. Tomēr norēķins mums būs jādod tikai par savējo. Būsim gudri, vispirms, šajā lietā.

 

Mīlestībā.  
Mitzrael
pievienojies: 23.01.2005
Komentāri: 83
Re: „Neokatechumenāts” beidzot saukts pie kārtības
26.01.2006 20:30
Vai tik Smilgu Juris nebūs kāds lefebrists, kurš cenšās glābt RKB?
Smilgu Juris
pievienojies: 11.02.2005
Komentāri: 136
Re: „Neokatechumenāts” beidzot saukts pie kārtības
17.02.2006 10:41
Ja Jus lasat krieviski:

Ватикан, 16 февраля, Ватиканское Радио – Бюллетень «Notitiae», официальный орган Конгрегации богослужения и таинств, в своем последнем номере опубликовал речь, которую Бенедикт XVI произнес 12 января с.г. во время встречи с участниками Неокатехуменального движения и письмо, направленное дикастерием 1 декабря прошлого года от имени Папы руководителям этого же движения. В связи с этим предлагаем вашему вниманию интервью Радио Ватикана с кардиналом Френсисом Аринзе, префектом Конгрегации богослужения и таинств: – Самое лучшее – это прочитать речь Папы. Мы опубликовали полный ее текст в последнем номере нашего бюллетеня. Я не буду говорить обо всей речи, а только о части, касающейся Литургии. Аудиенция состоялась по радостному поводу: Святейший Отец благословил много семей неокатехуменального движения, которые были готовы отправиться в миссию. Среди прочего Святейший Отец сказал, я цитирую: «Важность Литургии, и особенно Святой мессы в евангелизации, была неоднократно подчеркнута моими предшественниками, и ваш долгий опыт может стать прекрасным подтверждением тому, что центральность тайны Христа, прославляемого в литургических обрядах, является главным и необходимым условием для созидания жизнеспособных и твердых в вере христианских общин». Папа продолжает: «Именно с целью помочь неокатехуменальному движению сделать еще более эффективной его деятельность на ниве евангелизации в общности со всем народом Божиим, Конгрегация богослужения и таинств передала вам недавно, от моего имени, некоторые нормы, касающиеся евхаристического богослужения. После периода опытов и исканий, который был вам предоставлен Рабом Божиим Иоанном Павлом II, я уверен, что эти нормы, воспроизводящие то, что предусмотрено утвержденными Церковью литургическими книгами, будут вами тщательно соблюдаться». Вот слова Святейшего Отца. Он сказал им: «Я дал вам указания через эту Конгрегацию, следуйте им».

– Перейдем теперь к содержанию этих указаний…

– 1 декабря 2005 года наша Конгрегация, в результате множества бесед в течение двух лет, если не больше, написала руководителю неокатехуменального движения письмо. Не буду пересказывать его целиком, дам только главную мысль: «В богослужении Святой мессы неокатехуменальное движение должно будет принять и следовать утвержденным Церковью литургическим книгам, ничего не упуская и не добавляя к ним». Это главный принцип. Следовать утвержденным книгам, ничего не добавлять и не пропускать. Все остальное – это детали; и есть еще шесть более точных пунктов, чтобы ответить на некоторые притязания неокатехуменального движения в вопросах, относящихся к евхаристическому богослужению. Первый, о богослужении в субботний вечер: воскресенье есть день Господень. Святейший Отец указал, что для неокатехуменального движения, по крайней мере, в одно воскресенье месяца, их группы должны участвовать в Святой мессе приходской общины. Что касается остальных трех воскресений, члены неокатехуменального движения должны будут обсудить это с епархиальным епископом. Второе: предисловия к чтениям могут делаться, при условии, что они будут краткими. Также во время проповеди, которая должна всегда произноситься священником или диаконом, можно допустить какое-то выступление по случаю, но оно также должно быть кратким и не иметь видимости проповеди. Даже это можно принять. Затем, по поводу знака передачи мира: неокатехуменальному движению позволено использовать уже полученное разрешение, то есть обмениваться миром до жертвоприношения, а не после него, до получения дальнейших указаний. И о способе получения Святого Причастия: неокатехуменальному движению дается время, не более двух лет, чтобы перейти от способа, распространенного в их общинах – сидя за накрытым столом в центре храма – к обычному способу, действующему во всей Церкви. Это означает, что неокатехуменальное движение должно двигаться в направлении способа, предусмотренного в литургических книгах для уделения Тела и Крови Христа. Наконец, неокатехуменальное движение должно использовать также и другие евхаристические молитвы, содержащиеся в миссале, а не только вторую евхаристическую молитву. Вкратце все это сводится к тому, что это движение в богослужении Святой мессы должно следовать одобренным литургическим книгам, учитывая указания Папы. В этом смысл письма.
– Ваше Высокопреосвященство, что послужило поводом для письма?
– Поводом послужили нарушения, с которыми неокатехуменальное движение служит Святую мессу в течение многих лет. Это выяснилось в ходе утверждения его устава. Устав движения утверждается разными ведомствами Святого Престола. Наша Конгрегация утверждает часть устава, касающуюся литургии. С этой целью была создана совместная комиссия от неокатехуменального движения и от нашей Конгрегации. В ходе дискуссий выявились многие действия, применяемые во время Мессы. В результате изучения было выявлено, что большинство их не соответствует утвержденным книгам. Это «background». Период изучения занял более двух лет. А также состоялась дискуссия между шестью кардиналами Римской курии, по желанию Святейшего Отца, которые еще раз все изучили. Таким образом, это письмо представляет собой итог проделанной работы.
Перевод: София Халходжаева (Agnuz).
teodors
pievienojies: 15.02.2006
Komentāri: 45
Re: „Neokatechumenāts” beidzot saukts pie kārtības
17.02.2006 15:46
Katrā reliģiskā kustībā vērojami, ja tā var izteikties, zināmi pārspīlējumi, kas pieņemami vieniem, bet nepieņemami citiem. Patiešām, pirms kritizēt, nepieciešams rūpīgi iepazīties ar kritikas objektu. Noprotu, ka Smilgu Juris ir paudis savu personisko viedokli, uz ko viņam neapšaubāmi ir tiesības, tāpat kā pārējie diskusijas dalībnieki. Nevajadzētu domāt, ka sava viedokļa paušana, kaut arī kategoriskā formā, ir viedokļa uzspiešana.
Tomēr viena lieta šai diskusijā šķiet dīvaina. Tā ir S.J. kategoriskā nevēlēšanās, lai viņu uzrunā ar "tu". Bet, dārgais Smilgu Juri! Vai tad mēs visi neesam brāļi un māsas? Un ja mēs tādi esam, kāpēc mums vienu otram būtu jāuzrunā daudzskaitļa formā, itin kā uzrunātajam būtu sākusies personības dubultošanās? Vai mācekļi viens otru uzrunāja ar  "jūs"? Nē, viņi viens otru uzrunāja normāli, ar "tu".
"Un tie, kas bija laivā, metās Viņa priekšā ceļos un sacīja: "Patiesi Tu esi Dieva Dēls" (Mat. 14, 33). Lūk, mācekļi uzrunāja Kristu ar "tu". Kā tad ir Smilgu Jāni, vai turi sevi augstāku par Kristu? Tā ir liela lepnība draugs, un lepnība ir liels grēks. 
teodors
pievienojies: 15.02.2006
Komentāri: 45
Re: „Neokatechumenāts” beidzot saukts pie kārtības
17.02.2006 15:49
Piedod, Smilgu Juri! Priekšpēdējā teikumā netīšām ierakstījās "Jāni". Vairāk tā nedarīšu. 
imis
pievienojies: 24.12.2004
Komentāri: 6
Re: „Neokatechumenāts” beidzot saukts pie kārtības
17.10.2006 22:42
Raivo - beidz slēpties zem nika Smilgu Juris. Tavs Lefebrisms spraucas ārā pa visiem galiem... ;)
Smilgu Juris
pievienojies: 11.02.2005
Komentāri: 136
Re: „Neokatechumenāts” beidzot saukts pie kārtības
18.10.2006 12:44
imis

1. Es neesmu tēvs Raivo Koķis, ja Jūs domājat viņu. Mans vārds patiešām ir Juris. Diez vai Jūs mani pazīstat – es dzīvoju Francijā, nevis Latvijā. Tēvs Pāvils (t. Raivo Koķis) pašreiz atrodas un kalpo Varšavā, cik man zināms. Es pats esmu lajs un turklāt grieķu rita, nevis latīņu.

2. Ja Jūs pats esat lajs, Jums nav nekādu tiesību uzrunāt tēvu Pāvilu vārdā un uz “tu”. Jums ir jāsaka “priesteris Raivo Koķis” (ja esat latīņu rita) vai “tēvs Pāvils” (ja esat grieķu rita). Pretēji rīkojoties, cilvēks automātiski nonāk to personu kategorijā, kas krieviski saucas “hamy” (pēc analoģijas ar Noasa otro dēlu). Brīnos, ka katolis (?) nezina, kā ar priesteri sarunāties.
susurs
pievienojies: 08.10.2007
Komentāri: 2
Re: „Neokatechumenāts” beidzot saukts pie kārtības
08.10.2007 18:04
khem. Zinu, kā šī diskusija jau ir vecumveca, bet vnk nevarēju klusēt.. Pilnībā atbalstu Neokatehuminālo Ceļu. Kaut arī pati neesmu kopienā (man krustmāte ir), jūtu, ka tas ir mans Ceļš, tikai Latvijā tas, pagaidām, ir tikai Rīgā. Esmu bijusi nu jau 2 svētceļojumos uz Jauniešu Dienām ar Ceļa kopienu, tas bija lieliski!! Pirms šī gada svētceļojuma uz Itāliju, Loreto, biju kā aizmigusi- svētdienas Svētā Mise kopā ar vecākiem, reizi mēnesī grēksūdze, 4dienās jauniešu Mise. Nu viss kā jau 4 gadiņus. Tieši Neokatehuminālais Čeļš lika  man pamosties, es redzēju, ka var svinēt savādāk, tas viss var notikt ar dedzību manī pašā, ne pa pusei šņākuļojošai:)). Ā un kapēc Euharistiju svin sestdienas vakarā? - tapēc, ka tā svinēja jau sen sen atpakaļ, īsti neatceros, kura tauta, laikam tie paši ebreji. Es sajutu prieku dziedot dziesmas, kas ir temperementīgas, tās lika man piedalīties Svētajā Misē, nevis tikai būt!! Par altāri: tas nebūt nav galds, kuriem visi sēž apkārt, bet gan galds ar skatu pret tautu! Manā Valmieras baznīciņā gan nav altāris pret tautu, bet tas gan nemaina lietas būtību,ko?Runājot par sprediķiem Vārda atbalsi: arī tas man lābāk palīdzēja izprast Evaņģēliju, es ieklausījos!! Mjā.. Atbraucot no Itālijas npirku draudzei tamburīnu:)) protams, tantu vērstie iznīcinošie skatieni lika nodrebināties, bet..:)) Mani Neokatehuminālā Ceļa Euharistijās uzrunā arī mūzikas izpildes veids: ģitāras, bungas, tamburīni, flautas.. Tas visu padara pilnīgāku un dzīvības pilnīgāku!!Tas liek piedalīties!!    Un zinu vienu, ja Dievs dos, arī citviet Latvijā izplatīsies Ceļš
Batseba
pievienojies: 04.11.2005
Komentāri: 516
Re: „Neokatechumenāts” beidzot saukts pie kārtības
09.10.2007 09:54
>susurs

Labs koments!
Alexandro
pievienojies: 07.10.2007
Komentāri: 90
Re: „Neokatechumenāts” beidzot saukts pie kārtības
09.10.2007 15:07
Smigu Jurim

imis ari ir priesteris. Un melot nav labi.
susurs
pievienojies: 08.10.2007
Komentāri: 2
Re: „Neokatechumenāts” beidzot saukts pie kārtības
09.10.2007 19:57
tāpēc, lūdzu, vispirms 'paši pārliecinieties, neietekmējoties no ,,viena tante (jeb šoreiz Smilgu Juris) teica..Neokatehumināts ir brīnišķīga kopiena:))
MVeide
pievienojies: 20.01.2007
Komentāri: 250
Re: „Neokatechumenāts” beidzot saukts pie kārtības
10.10.2007 02:12
SUSURS>paldies,vismaz mani ,lai arī pats neonus esmu redzejis tikai vel vairak pātiecināji,par tadu vai lidziugu viedokli kā Smilgu Jurim:)))bez ironijas :paldies:))),jo tiesi ,tu apliecinaji ka tas ir nevis Liturg.atdzīvināšana,bet VISTIEšAKA ņIRGāšANāS PAR MISI!JA TIEšI Tā!par galdu-pret tautu ir tikai galds tas nav un nebūs altaris,un esmu laimīgs ka vismaz ikdienas Misēs Albertos(jau 16.g.tur kalpoju  ,kā Ministrants)omēr ir normāls neidomolēts altaris!paR GItaaraam,flautaam,tamburiin iem Misee-tiem tur nav un nevar buut vietas-ja ir tad taa ir Mises zaimosana,un nerunaa par tnatēm,es šogad-gaju svētc.grupā kurā bij 90%jauniešu,un kur par Misi nerunājot pat ceļā nebija nevienas gitāras-un neviens pat no mums nepieļāva domu ka tur tāda cvaretu būt-un tas bij 100000000000 reiz skaistak un dzīvāk!
MVeide
pievienojies: 20.01.2007
Komentāri: 250
Re: „Neokatechumenāts” beidzot saukts pie kārtības
10.10.2007 02:15
p.s;tikai žel ka lai šadu svētceļojumu piedzīvotu diemžel dabuju doties uz Poliju,bet tas bija tā vērts:)))!un pēc ta modernisma murga kas notiek Aglonā un ceļā uz to-pat vairs negribas nekad tur doties!
Alexandro
pievienojies: 07.10.2007
Komentāri: 90
Re: „Neokatechumenāts” beidzot saukts pie kārtības
10.10.2007 09:09
Palasot jūsu komentārus rodas baisa sajūta. Šķiet, ka bļauj pilnā balsī vienu saukli: "veidosim Baznīcu uz SAVAS subjektivitātes un CITĀDĀ izslēgšanas principa!" Tā nav katoliskā Baznīca, bet cilvēku iegribu auglis. Lai kā arī nebūtu, neokatehumenālā kustība ir pietiekami ziepes savārījusi un dabūjusi pēc nopelniem. Ja tā turpināsies, tad skat, ka neiziet tāpat kā "Marijas armijai" Kanādā, kur nesen tika ekskomunicēti visi tās locekļi.
Batseba
pievienojies: 04.11.2005
Komentāri: 516
Re: „Neokatechumenāts” beidzot saukts pie kārtības
10.10.2007 10:53
Jautājums ir samērā vienkāršs - ko īsti cilvēks meklē baznīcā? Emocionālo lādiņu? Psiholoģisko atbalstu? Vai atmazgā sirdsapziņu? Vai arī tas ir "kristīgs tusiņš"? Tātad, cilvēks rotē ap sevi. Bet kur tad ir vieta Dievam cilvēka ikdienā?
Komentāri:Iepriekšējie123Nākamie
 Saraksts/Katolicisms/„Neokatechumenāts” beidzot saukts pie kārtības